Aut Vincere Aut Mori

Aut vicere Aut mori Alliance Guild, Stormscale

HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kayz
Gäst

InläggRubrik: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   mån mar 17, 2008 8:58 pm

Hej på er! Fick order av Sobest att jag skulle göra ansökan åt oss här på erat forum, jag tar en i taget:

Namn irl: Kristofer Törner
Ålder: 20
Man / Kvinna: Man
Land och hemort: Västervik
Jobb / Student?: Student

Karaktärens namn:
Sobest
Vilken klass: Hunter
Talent-build/specc: 41/20/0 (Beast Mastery)
Kan du tänka dej att respecca ifall en officer ber dej?: Ja
Level: 70 är ett måste!
Race: Night-Elf
Flying Mount?: Ja
Professions och skills på dem: 368 Eng / 375 Mining
Har du lvlat karaktären själv från lvl 1?: Ja

Varför applyar du till Aut vincere Aut mori?: För att vi söker en svensk, trevlig och aktiv guild här på Stormscale som inte bara ägnar sig åt PVP och som har kommit en bit med raidandet. Vi såg er och nappade direkt!
Vad förväntar du dej av Aut vincere Aut mori?: Trevliga, ärliga och mogna, något som de flesta spelare borde vara.
Varför tycker du att Aut vincere Aut mori ska invita dej?: Vi vill hjälpa till med progress och därmed dela glädje med andra svenskar.
Vad är ditt mål inom WoW?: Ha kul och lära känna människor.
Har du någonsin spelat med någon/några från Aut vincere Aut mori i raid/party? I så fall, vilka?: Inte vad vi minns.
Känner du någon från Aut vincere Aut mori?: Inte vad vi vet.
Vilken var din senaste guild? Varför drog du/blev kickad?: Metro
Vilka dagar och tider kan du raida?: Typ alla dagar, på vardagar till 12.
Vilka heroic keys har du?: Alla
Är du attuned till Karazhan?: Ja
End-game experience: Det mesta, kara och gruul+
Gear: Typ full vengeful och merciless crossbow, även PVE gear.

Namn irl: Viktor Nilsson
Ålder: 20
Land och hemort: Västervik

Karaktärens namn:
Kayz
Vilken klass: Druid
Talent-build/specc: 8/11/42
Race: Night-Elf
Professions och skills på dem: Inga

Varför applyar du till Aut vincere Aut mori?: För att vi söker en svensk, trevlig och aktiv guild här på Stormscale som inte bara ägnar sig åt PVP och som har kommit en bit med raidandet. Vi såg er och nappade direkt!
Vad förväntar du dej av Aut vincere Aut mori?: Trevliga, ärliga och mogna, något som de flesta spelare borde vara.
Varför tycker du att Aut vincere Aut mori ska invita dej?: Vi vill hjälpa till med progress och därmed dela glädje med andra svenskar.
Har du någonsin spelat med någon/några från Aut vincere Aut mori i raid/party? I så fall, vilka?: Inte vad vi minns.
Vilken var din senaste guild? Varför drog du/blev kickad?: Catalyst
Vilka dagar och tider kan du raida?: Alla vardagar från 15:00-06:00, inte lika ofta på helger.
Vilka heroic keys har du?: Alla utom TK, men fattas bara lite rep.
End-game experience: Allt i Pre TBC, sen Kara,Gruul osv. efter BC
Gear: Vindicator och S1 samt Kara gear ovs. 1032+healing och 109 manareg obuffad.

Namn irl: Kristofer Steigård
Ålder: 17
Land och hemort: Oskarshamn

Karaktärens namn:
Stajz
Vilken klass: Paladin
Talent-build/specc: 41/20/0
Race: Human
Professions och skills på dem: BS / Mining (low skill)

Vilken var din senaste guild? Varför drog du/blev kickad?: Catalyst
Vilka dagar och tider kan du raida?: Alla vardagar till kl 12 och inte så ofta på helger.
Vilka heroic keys har du?: Några stycken.
End-game experience: Kara+
Gear: Glad och vindicator samt kara gear, +1,1k healing 157 manareg. 10,57% crit. obuffad
Till överst på sidan Gå ner
Melbigson

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 08-03-07

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 2:19 am

Ser intressant ut, och ni har åldern inne vilket är ett stort +! Ni kan prata med mig ingame (Melbigson) Smile
Användarens profil
natoar

Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 08-03-13

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 7:26 am

Emi + 3 killar luktar lite Orgie <3 elephant
Användarens profil
Quie

Antal inlägg : 140
Registreringsdatum : 08-01-13

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 8:35 am

Duktiga ni är. Copy / Paste varandras tex. Hahah

Huntern hade någolunda gear iaf. 1495 personal? O.O
Druid, hmm. låter som du överskatta dig själv. såg INGEN vindicator del, men en jävla massa grönt Shocked
Paladinen har ungefär samma gear som druiden. alltså runt 200+ healing, 12MP/5 etc.

Ni säger att ni vill joina en svensk guild o progressa bla bla, Och valde oss för att vi har kommit en bit.
Jag måste bara fråga er. Varför skulle vi ta in er? Ni är ju inte änns klara för Karazhan raids Exclamation

Quie

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 8:41 am

Quie skrev:
Duktiga ni är. Copy / Paste varandras tex. Hahah

Huntern hade någolunda gear iaf. 1495 personal? O.O
Druid, hmm. låter som du överskatta dig själv. såg INGEN vindicator del, men en jävla massa grönt Shocked
Paladinen har ungefär samma gear som druiden. alltså runt 200+ healing, 12MP/5 etc.

Ni säger att ni vill joina en svensk guild o progressa bla bla, Och valde oss för att vi har kommit en bit.
Jag måste bara fråga er. Varför skulle vi ta in er? Ni är ju inte änns klara för Karazhan raids Exclamation

Glömde lägga till att: Nis gäer er a kört allt innan TBC? Ser ingen Naxx gear. Villket skulle vara bättre än erat nuvarande =/.
Ingen av er är pve speccade, wäää. Lycka till att övertyga mig / dom andra

Kay

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-03-17

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 4:29 pm

Quie jag vet inte hur det är med armory men om det är så som du säger så har armory några veckors delay. Och angående pretbc så sålde jag mitt förra konto förra sommaren, denna char började jag på samtidigt som jag köpte kontot nu i Februari.
Användarens profil
Zhindar

Antal inlägg : 72
Registreringsdatum : 08-02-23
Ålder : 33

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 4:44 pm

Old progress säger inte mycket ivf. Back in the days kunde man lalla rundor och vara sämst men ändå ha ner kel.

Skit samma, vi håller oss till topic. Även om armory har delay så skriver du/ni själva att ni är strax över/precis på 1000+ healing. Vilket i mina ögon är väldigt lågt. MEN, gear är som sagt inte allt och faktum är att ett gäng galna, taggade, aktiva, 20åriga idioter är precis vad vi behöver pirat

Zhindar, Paladin - Hell yeahs
Zhindraa, PvP warrior of d00m - Active
Zhindra, Rogue - Retired
Svirrzor, Mage - Retired
Användarens profil
Kay

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 4:55 pm

Svirrzor skrev:
Old progress säger inte mycket ivf. Back in the days kunde man lalla rundor och vara sämst men ändå ha ner kel.

Skit samma, vi håller oss till topic. Även om armory har delay så skriver du/ni själva att ni är strax över/precis på 1000+ healing. Vilket i mina ögon är väldigt lågt. MEN, gear är som sagt inte allt och faktum är att ett gäng galna, taggade, aktiva, 20åriga idioter är precis vad vi behöver pirat

Precis, AFKers i Naxx var hur vanligt som helst.

Cool
Användarens profil
Quie

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 6:33 pm

Kay skrev:
Svirrzor skrev:

Precis, AFKers i Naxx var hur vanligt som helst.

Cool

Mmh.. Lika vanliga är dom i 25manna med.. Server, guild, bossar jag vill veta ALLT innan jag blir nöjd. Och nee, Det handlar inte om veckors delay. rater say ngn enstaka dag om du har otur

Kay

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 9:34 pm

Har ni AFK:are i 25manna?

Stormreaver, Undead Mage
Guild: Exiled Spirits
Downade full MC och lite BWL, var dock inte där när de downade nef.

Jaedenar, Human Warrior
Guild: New Order
Downade MC, BWL, AQ40 (efter C'thun nerf lol) och 2 vingar i Naxx, var inte med på kel, vet ej ens om guilden lyckades med det.

Auchindoun, Undead Rogue (TBC)
Guild: SPQR
Downade Kara bara när jag lirade där, körde sedan mest PVP, men polare lirar kvar där ännu och de var #1 att downa Illidan på realmen tydligen.
Användarens profil
Quie

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   tis mar 18, 2008 10:35 pm

Mkay fine. Nej afkare i 25manna har vi inte. Ville bara poängtera att det faktiskt förekommer lika ofta som på 60 tiden.
Anyway, Vi behöver inte en ny Hunter till iaf. Thats for sure. Tvivlar på at vi behöver druid / paladin med eran gear för den delen med. Meen det får ngn annan ta hand om ^^

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan   

Hunter, Resto Druid, Holy Paladin - Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Aut Vincere Aut Mori :: Public :: Recruitment-
Hoppa till: